Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Galaxy III Van

Wiertara, 7 lat temu
Silnik 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 254 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Ford Galaxy III Van 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
3,92
5% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Komfort jazdy
Zawieszenie : Bardzo ale to bardzo komfortowe
Inne : Ogromne wnętrze
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Te wahacze...
Przeniesienie napędu : Drogi dwumas
4,0
Całokształt
Auto genialne w trase - mało w niej pali, połyka kilometry bezproblemowo, w mieście niestety przez dpfa szybko traci dynamike
Wrażenia
5,0
Silnik
Jest ok, po przepaleniu dpfa nawet bardzo dobrze, nie wgrywajcie ostatniego softu od forda - spalanie wzroslo w miescie z 8,1 do 10 a w trasie z 4,5 do 6
3,0
Skrzynia biegów
Dwumas drogi - 1900zl + 700zl robocizna...
4,0
Układ jezdny
Jest ok
Komfort
2,0
Widoczność
Brak czujnikow parkowania, mam 183cm, fotel ustawiony na maxa do góry i odsuniety tak ze glowe mam blisko srodkowego slupka - od roku nie widze czubka maski ani tym bardziej tylu auta (parkujac mysle ze zostawiam żyletke od sciany a faktycznie jest 70-80cm...) - obowiazkowo musze dokupic 2 lub 4 kamery parkowania)
4,0
Ergonomia
Mam wersje z pelnym tunelem środkowym - schowek jest za mocno odsuniety do tylu, ale w drzwi włożymy 1,5l butelke wody, przyciski sa rozmieszczone poprawnie, warto mieć kolorowy licznik, zeby wiedziec jakie jest spalanie chwilowe - potrzbne przy dpfie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Uwaga tutaj duzo zalezy od uzywanego oleju... Na org fordowskim nagrzanie trwa dlugo, ale na highendowym millersie bardzo szybko powieje ciepłem mimo osiagniecia raptem 65 st plynu chlodniczego (poczatek skali na desce) ; klima dwustrefowa dziala ok (uwaga na punktowe dzialanie klimy - kratki wentylacyjne sa male i mocno z nich wieje, el. podgrzewanie przedniej szyby - bajka
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogromne wnetrze (z przodu pasażer zaklada noge na noge, a srodkowy rząd mozna przesunac o 20-30cm), duży rozstaw osi, klima dwustrefowa, doświetlenie zakrętów, ksenony - brakuje mi tylko skóry i automatu :)
5,0
Wyciszenie
Na nexenach letnich do 120 nie słychać uszczelek i wogole nie slychac opon 225 55 17, w zimie na kormoranach 215 60 16 jest znacznie glosniej
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dwumas 2600 Rozrząd 600 Warto lać olej millersa z filtrem ok 300zl Wahacze tył 6 szt 800zl + 600 wymiana + 300zl za srubki... :| Drążki stabilizatora z końcówkami 400zl Świece 160zl Egr ok 300zl Opony 16 zima ok 900 lato 17 ok 1100 Linka maski 100 Pamietajcie o wymianie oleju w manualu
4,0
Stosunek jakość/cena
Troche za drogie miałem wejscie w to auto zeby dac maksa
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Suma sumarum za duzo zainwestowalem w drobnostki też
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dwumas, wahacze, egr

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Galaxy III Van