Układ elektryczny
: 8 żarówek świateł pozycyjnych z tyłu - co chwilę którąś trzeba wymieniać
5,0
Całokształt
Bardzo wygodne, jak na swoje rozmiary bardzo dobrze trzyma się drogi. Długo szukałem vana i nie spodziewałem się, że tak dobrze trafię z modelem. Jeżdżę już 3 lata i nie będę nim jeździł tak długo jak się da. Póki co, nie widać, żeby miał się kończyć.
Wrażenia
5,0
Silnik
Ekonomiczny silnik, który bez problemu dźwiga te 2 tony. Nawet przy pełnym załadowaniu można bezpiecznie wyprzedzać. Turbina daje radę.
4,0
Skrzynia biegów
Bez problemów, ale trochę długie machanie drążkiem. Sama skrzynia jest precyzyjna, a szósty bieg idealny na autostrady.
5,0
Układ jezdny
Jeździ się jak autem klasy D. Oczywiście wysokość auta czasami daje o sobie znać w łukach, ale prowadzi się wygodnie i bardzo pewnie.
Komfort
3,0
Widoczność
Tutaj akurat pomimo rozdzielonego przedniego słupka - trzeba uważać na pieszych przy prawoskrętach.
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu. Super schowki w podsufitówce.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Daje radę.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń bez uwag. Pozycja kierowcy dla mnie nie jest idealna.
2,0
Wyciszenie
Głośno. I od silnika i opon (szczególnie na letnich Pirelli P7).
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na swoją masę i osiągi silnik jest super oszczędny. Części różnie, czasem drogie - czasem tanie. Ale niewiele musiałem wymieniać.
4,0
Stosunek jakość/cena
Kiedy kupowałem to było drogie auto, ale jakość jest super.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Częśto przepalające się żarówki pozycyjne z tyłu, bo jest ich aż 8! W wieku 8 lat powoli siłowniki bagażnika zaczynają działać marnie i sprężynka schowka przy podszybiu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedna poważna usterka, ale myślę, że zaniedbana przez poprzedniego właściciela lub spowodowana wyłącznie miejskim użytkowaniem.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
[l/100km]