Zawieszenie
: PRZYCZEPNOŚĆ, ZAWIESZENIE, DYNAMIKA SILNIKA PRZY WYPRZEDZANIU
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
na pewno jest to silnik dynamiczny. moc naprawdę wystarczająca ale jest to mój pierwszy ford i przeszkadza mi bardzo słaby dół (charakterystyka benzynowca a nie diesla) . jak silnik wkręcam powyżej 2500 obrotów to jest rewelacja ale do 1000-1500 dramat.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia pracuje płynnie i precyzyjnie.
5,0
Układ jezdny
wcześniej miałem Alhambrę 2004 rok. seat był typowym wanem a galaxy to trakcja i czułość osobówki rewelacja krok milowy w wanach w porównaniu z poprzednią generacją. Nierówności wybiera świetnie a na zakrętach jest bardzo stabilny.
Komfort
4,0
Widoczność
dobrze jak w wanie
5,0
Ergonomia
wszystko pod rękom
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez problemów latem i zimą.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie widzę różnic w przestrzeni między 2 a 3 generacją. W 2 siedziało się wyżej a tu coś między wanem a osobowym. Ja wolę 3 generację.
5,0
Wyciszenie
CICHO I PRZYJEMNIE DO 160KM/H A SZYBCIEJ NIE MAM POTRZEBY JEŹDZIĆ
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie w porównaniu z 2 generacją dużo lepsze średnio o 1-2 litry na korzyść 3 generacji. W Alhambrze miałem silnik 1.9tdi 115km po mieście nie mogłem zejść poniżej 8.5l/100km w galaxy miasto mam 6.9-7.5l/100km, trasa Kraków-Gdańsk 6.0 przy 4 osobach i dynamicznej jeździe (w Alhambrze z taką jazdą miałem trasę 7l/100km.) Ale w spalanie na poziomie 5l/100km nie wierzę. Realnie średnie spalanie przy rozsądnej ale nie żółwiej jeździe wychodzi 7l-7.5l
3,0
Stosunek jakość/cena
CENA ZDECYDOWANIE ZA WYSOKA
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TDCi 125KM 92kW
[l/100km]