Duży samochód dający dużo frajdy. Ekonomiczny, przyjemny w prowadzeniu i dający się polubić. Mimo kilku małych wad warto go mieć.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik tuningowany do mocy 140 KM. Badania na hamowni wykazały moc niższą od fabrycznej o 6 KM. Moment podwyższono z 324 do 356 Nm. Link do wykresu z prób: http://diesel-tuning.pl/foto/Galaxy_2007_wykres.jpg
Po tuningu silnik pięknie pracuje 0d 1800 obr/min.
4,0
Skrzynia biegów
Czasami zamiast I biegu wrzucam wsteczny. Nie tylko ja. Inni kierujący też.
4,0
Układ jezdny
Źle tłumi \"śpiących policjantów\" i pojedyncze, małe nierówności. Rewelacyjny na zakrętach przy szybkiej jeździe.
Komfort
4,0
Widoczność
Słupki z przodu znacznie ograniczają widoczność.
4,0
Ergonomia
Trzeba mieć długie ręce by sięgnąć do włączników świateł awaryjnych oraz pozostałych znajdujących się po prawej stronie środkowej konsoli. Reszta bez zarzutu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dużą przestrzeń ciężko schłodzić. Przydaje się przyciemnienie szyb. W trzecim rządzie klimatyzacja mało skuteczna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Rewelacja dla I i II rzędu.
4,0
Wyciszenie
Bardzo przyzwoite.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Nieporozumieniem jest brak ESP w samochodach z początku produkcji.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przepalające się żarówki i wypadające schowki podsufitowe (za słabe sprężynki zamków).
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TDCi 125KM 92kW
[l/100km]