Układ elektryczny
: nigdy nie wiesz czy po zapaleniu świateł mijania będziesz miał oświetlenie tablicy wskaźników. Po kilku właczeniach i wyłączeniach auta osiagniesz sukces.
3,0
Całokształt
Przy kupnie samochodu flagowego dla marki, za 170 000, informacja, że część zamienna będzie kiedyś (może kilka tygodni) bo trzeba ją wyprodukować jest dla mnie nie do przyjęcia.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bez zarzutu, wystarczające przyśpieszenie dla bezpiecznych manewrów wyprzedzania.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Czujnika parkowania nie załatwiają wszystkiego, to jednak duża maszyna i parkowanie sprawia jednak kłopoty.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
To nie jest bardzo cichy samochód. Sporo zależy tez od ogumienia. Ale mogłoby być lepiej
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Fatalna ocena w wyniku nieakceptowalnych zasad udostępniania części zamiennych.
Pęknięcie przewodu z układu klimatyzacji to kilkutygodniowe czekanie na część. Powód - brak części w magazynach. Należy ją wyprodukować.
Czas oczekiwania nieznany.
Ceny przeglądów umiarkowanie wysokie. Zużycie paliwa o 2.5 do 3.0 l wyższe od katalogowego, ale i tak relatywnie niskie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Powtarzające się zaburzenia w elektronice (oświetlenie tablicy wskaźników). Drobne niedoróbki w dopasowaniu plastikowych elementów wnętrza samochodu. .
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Awaria, wymiana gwarancyjna akumulatora. Awaria po 80 000 przewodu do klimatyzacji.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratec 145KM 107kW
[l/100km]