Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Galaxy III Van Facelifting

m@rio, 12 lat temu
Silnik 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Galaxy III Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW od 2010 - Oceń swoje auto
3,38
18% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
całokształt jest taki sobie, przecietny samochod za całkiem spore pieniadze
Wrażenia
4,0
Silnik
silniek troche za slaby, szalenstwa z przyspieszaniem nie ma zeby wyprzedac na super polskich drogach trzeba sie na majtac lewarkiem czasem przy ruszaniu jest moment zawachania się silnika, czy jednak ma ruszyć obroty, jeżeli nie wciśnie sie ostro gazu, gaśnie
4,0
Skrzynia biegów
normalne, bez ekstazy, poprawne dzialanie i tyle
4,0
Układ jezdny
VAN to VAN, buja na zakretach itp fokus ani mondeo to nie jest
Komfort
4,0
Widoczność
poprawna, z tyłu jest kamera, można oglądać obraz na ekranie przy parkowaniu pomagają lusterka, które same się opuszczają do dołu
3,0
Ergonomia
PAŁA, każdy inny VAN ma lepiej zagospodarowaną przestrzeń samochód niby wielki a jedynie całkiem spore są podłokietnik i kieszenie w drzwiach schowki pod dachem, hym można schować 30 par okularów przeciwsłonecznych? całe połacie deski rozdzielczej u konkurencji mają liczne schowki, tutaj nic, poza jednym głośnikiem brak osobnych podłokietników z przodu, centralny jest nie wygodny -> za nisko i za bardzo w tyle, przed liftem było lepiej bagażnik: nie ma żadnych przegród, wszystko lata roleta nie ma możliwości umocowania z 7 fotelami!!! zostaje zostawić w domu, albo kombinować w środku kabiny brak zapasowego koła, rozmiar rzadko spotykany u wulkanizatorów, w razie awarii \"między miastami\" zostaje pobocze na dłużej i poszukiwanie w \"złodziejskiej cenie\" nowej opony po okolicznych serwisach, jeżeli już ktoś ją będzie miał skladanie foteli 2 rzedu w celu zajecia fotela w 3 rzedzie ... jest jak w maluchu, podsunac fotel troche do przodu i przechylic oparcie ...
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
przy większych temperaturach system nie jest w stanie schłodzić wnętrza. zaczyna głośno pracować pewnie analogicznie będzi w czasie zimy wentylowanie foteli pomaga
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest dobrze, duzo miejsca w 1 i 2 rzedzie 2 rzad mozna przesuwac, wiec nawet ponad 2m osoba ma luz 3 rzad pomiesci nawet wygodnie dorosla osobe, nie jest to fotelik, gdzie trzeba trzymac nogi pod broda, ale do prawdziwego fotela jak w renault espace daleko mu 3 foteliki z isofixem mieszcza sie bez problemu w 2 rzedzie
4,0
Wyciszenie
dobrze, ale bez przesady, powyżej 100-110 zaczynają się szumy
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnio w miejskich korkach bierze 10-11 litrow, i to przy jezdzie oszczednej, przy bardziej dynamicznej 13-14 na trasie przy predkosciach 120-140 okolo 7-7,5 litra
3,0
Stosunek jakość/cena
kawal blachy to i koszt duzy przy zakupie byly rozwazane galaxy, espace i sharan za wyposazenie wygral sharan, ale czas oczekiwania 6 miesiecy na niego, zdyskwalifikowal go espace ma opinie awaryjnego, ale te fotele kapitanskie :)) galaxy byl dostepny szybko tylko 2 miesiace od zamowienia, + w miare dobra opinia o bezawaryjnosci, wiec wygral gdybym mial wiecej czasu wybralbym sharana
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
pasy maja problem ze zwijaniem sie, powoduje to czeste przycinanie ich w drzwiach kamera nie zawsze sie zalacza przy wstecznym przycisk do zamykania samochodu na klamce czasem nie kontaktuje
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic, dopiero 5000km

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford Galaxy III Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
7,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Galaxy III Van Facelifting