Silnik
: MAŁO PALI,BARDZO PRAKTYCZNY I ŁADNY SAMOCHODZIK
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: SPRZĘGŁO PRZY 320000
5,0
Całokształt
DLA MNIE AUTO BARDZO PRAKTYCZNE WYMIARY ZEWNĘTRZNE NIE SĄ DUŻE ALE PRZEZ TO ŻE JEST WYŻSZY CZUJE SIĘ W NIM PRZESTRZEŃ,MA PRZYDATNE DODATKI TYPU DOŚWIETLANIE ZAKRĘTÓW, POD.PRZEDNIA SZYBA,WIELE SCHOWKÓW,FABRYCZNE MONITORKI W ZAGŁÓWKACH,7 FOTELI,AWARYJNE WŁĄCZAJĄ SIĘ SAME PODCZAS GWAŁTOWNEGO HAMOWANIA,BIXENONY DAJĄ KONKRETNIE
Wrażenia
5,0
Silnik
SILNICZEK BARDZO CICHO PRACUJE I MAŁO PALI MAX 7L/100. NA AUTOSTRADZIE UDAŁO SIĘ ZEJŚĆ DO 5L/100.ROZRZĄD TYLKO PRZY 250000 WYMIENIONY I DO PRZODU
5,0
Skrzynia biegów
6 BIEGÓW OK. SPRZĘGŁO WYMIENIAŁEM PRZY 320000
4,0
Układ jezdny
MÓGŁBY BYĆ TROCHĘ SZTYWNIEJSZY ALE NA TAKIE GABARYTY JEST OK.
Komfort
5,0
Widoczność
NO W TYM AUCIE WIDOCZNOŚĆ JEST BARDZO DOBRA ,WSZĘDZIE DUŻE SZYBY
5,0
Ergonomia
PRZEDE WSZYSTKIM DUŻO MIEJSCA NA WSZYSTKO FAJNE SĄ WYSUWANE SCHOWKI POD FOTELAMI,SCHOWKI W SUFISIE OK.ŁATWO SKŁADA SIĘ FOTELE,
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
PODWÓJNA NAGRZEWNICA DAJE RADE,MOŻNA ODŁĄCZYĆ TYŁ JEDNYM PRZYCISKIEM,WARTO ROBIĆ SERWIS KLIMY
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
DUŻO MIEJSCA DLA WSZYSTKICH,TYLKO W TRZECI RZĘDZIE NA DALSZE TRASY LEPIEJ SADZAĆ DZIECI
5,0
Wyciszenie
PRZY 170 MOŻNA NORMALNIE ROZMAWIAĆ
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
NA TAKIE GABARYTY 7L/100 JEST OK. REKORD POBIŁEM NA AUTOSTRADZIE 1350KM NA BAKU,A PRZEGLĄDY ROBIĘ U ZNAJOMEGO MECHANIKA DROGO NIE WYCHODZI
5,0
Stosunek jakość/cena
ZANIM GO KUPIŁEM DEBATOWAŁEM CO WYBRAĆ ALE Z NAJLEPSZYM WYPOSAŻENIEM I WYGLĄDEM NAJLEPIEJ WYPADŁ
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
JAK SIĘ DBA TO SIĘ JEŹDZI
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
DOPIERO WYMIANA SPRZĘGŁA PRZY 320000
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
[l/100km]