Karoseria
: Ruda goni rudą i tak chrupie że sąsiad spać nie może
3,0
Całokształt
Samochód dokładnie sprawdzony przed zakupem z autentycznym przebiegiem i bezwypadkowy i z potwierdzoną historią. Niestety po pół roku użytkowania dramat. Blachy gniły, turbina zdechł, silnik kościół i źle pracował. Do tego usterki widmo alternatora czy czujników hamowania
Wrażenia
1,0
Silnik
TDI jest przereklamowaną legendą opartą na niezniszczalnym TDI z lat 90. Pompowtryski słabe głowice i multum drogiego w naprawach osprzętu
5,0
Skrzynia biegów
Jedna z nielicznych rzeczy, które na prawdę cieszą. Płynna i wzorowa praca. Ten automat śmiało można polecać
3,0
Układ jezdny
Częste problemy z zawieszeniem, ale to zasługa masy pojazdu i Polskich dróg
1,0
Karoseria
Dno, dno, dno. Ruda pogania rudą, walka nie do wygrania. Zamiast wydawać na blacharza lepiej poszukać czegoś co zdecydowanie mniej gnije np 807 lub C8
Komfort
4,0
Widoczność
Dużo szkła woköł, ale to autobus więc z wyczuciem go może być problem. Mocna strona modelu to podgrzewaną przednia szyba.
3,0
Ergonomia
Niby wszystko na swoim miejscu, minus za ciężkie fotele, które mają słabe plastyki od uchwytów odblokowujących składanie oparcia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima super wydajna, wentylacja i ogrzewanie bez zarzutu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duży rodzinny autobus z możliwością wpięcia 3 dużych fotelików dziecięcych obok siebie. Bagażnik bez problemu mieści rozłożony wózek bliźniaczy
3,0
Wyciszenie
Głośno przy 120km, świadczące uszczelki okien, bardzo głośny silnik w zimie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo awaryjny, bardzo drogi w naprawach - mit o taniości części zamiennych od VW chyba że ze szrotu
2,0
Stosunek jakość/cena
Drogi w zakupie tani w sprzedarzy
Są lepsze od Galaxy
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zacisk hamulca, wahacze, łożyska macpersona, kontrolki na zegarach
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik i blachy eliminują ten samochód
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 115KM 85kW
[l/100km]