Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Galaxy I

bogdan.wosik@neostrada.pl, 16 lat temu
Silnik 1.9 TDI 90KM 66kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 276 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Ford Galaxy I 1.9 TDI 90KM 66kW 1996-2000 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : ogólny komfort, bardzo wygodne, funkcjonalne, polecam nie zdecydowanym, a zuzycie paliwa napisałem rzeczywiste - ktoś we wcześniejszych opisach poddawał wątpliwość co do wiarygodnośći - nie miał racji
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : blokują się tylne zaciski hamulcowe
Zawieszenie : swożnie przednich wachaczy wymiana
5,0
Całokształt
jak dla mnie auto bardzo dobre, wiadmo ma 9 lat i spory przebieg, więc musi się psuć, ale jeszce mnie nie zawiodło zawsze wróciłem do domu i to wygodnie,
Wrażenia
4,0
Silnik
bardzo elastyczny, na III ciągnie na wolnych obrotach, trochę za wolno się wkręca , ale czuć w nim siłe, do spokojnej jazdy wyśmienity, dla ludzi bez szaleństw, przy wyprzedzaniu trzeba dobrze obliczać odległość.
4,0
Skrzynia biegów
zmiana biegów płynna, jedynie na III biegu odczasu do czasu się przytnie, na V już od 70 km/h
4,0
Układ jezdny
spory komfort jazdy po naszych połatanych drogach
Komfort
5,0
Widoczność
widoczność dla mnie doskonała,kierowca siedzi wysoko, jedynie zagłówek tylnego środkowego fotela zasłania widoczność do tyłu w lusterku wstecznym - jeżdze bez zagłówka i jest OK
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach, fotel (kierowcy) w trzech, jedynie regulacja nawiewu klawisze zbyt płaskie, ale można jeżdzić na automacie - klimatronic
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
regulacja nawiewu - klawisze zbyt płaskie, ale można jeżdzić na automacie - klimatronic raz ustawić i spokój, wydajność doskonała , wada częste napełnianie czynnika chłodzącego (raz w roku)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wygodne fotele, miejsca jest dla każdego - to autobus trudniej zaparkować
4,0
Wyciszenie
wyciszenie jest w miare dobre, jedynie przy hamowaniu silnikiem przy obrotach powyżej 2500 silnik \"ryczy\"
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
naprawy nawet w ASO są przystępne, ale najlepsze jest z użycie ON na bardzo dobrym poziomie, ekonomiczna jazda 70 - 90 km/h komputer pokazał 5,2/100 , autostrada jazda ciągła z max 180 km/h na odcinku 88km - 9,0/100 Wymiana paska rozrządu w ASO 1600 PLN Przegląd przy 260 000 km z wymianą oleju i filtrów - 567 PLN
4,0
Stosunek jakość/cena
myślę że wart jest swojej ceny
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
koło zapasowe nie dało się opuścić (nigdy nie używane) - winda koła zapasowego do wymiany, tapicerka przy przednich szybach puchnie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
potrafi \"wyłaczyć\" pedał przyspieszenia, albo tracić na mocy ( brak przyspieszenia wtedy predkość max 100 km/h), należy postąpić jak z komputerem - wyłaczyć silnik wypić kawę i przechodzi

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Galaxy I