Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Galaxy I

MisiekK, 19 lat temu
Silnik 2.8 i V6 174KM 128kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 183 tys. km
Ford Galaxy I 2.8 i V6 174KM 128kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
4,46
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Najlepsze auto jakie miałem pod każdym względem oprócz drobiazgów. Escort był róznie niezawodny do 180tys km, tylko głośniejszy i słabszy.
Wrażenia
5,0
Silnik
najlepszy silnik w tym modelu - moc i trwałość, wypróbowany w VW, pewnie jest lepiej w nowej wersji 24V 204KM litr spalania mniej.
4,0
Skrzynia biegów
czasem trójka haczy nie wiem jak to okreslic - średnio co 5tys km, może z winy pośpiechu?
5,0
Układ jezdny
mimo pierwszego wrażenia świetnie trzyma się drogi - zakręty 140km/h nie są problemem, zimą po śniegu też świetna jazda
Komfort
5,0
Widoczność
kto da w tym aucie mniej niż 5 za widoczność, potrzebuje kabrioletu...
4,0
Ergonomia
większośc rzeczy świetnie rozwiązana - programator wycieraczek, szczególnie z obsługa radia w kierownicy, wszystko gdzie trzeba oprócz fordowskiego włącznika awaryjnych...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
podwójna klima, dwie turbiny, oddzielne regulatory przód/tył, zero pary zimą, grzane fotele szyby lustra i spryskiwacze - czego chcieć więcej?
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duże zakresy regulacji przód/ tył dla wszystkich foteli, kierowca góra/dół, obracane przednie, szybko demontowalne tylne (również przesuwne). W wersji 2/2/2 z podłokietnikami jeszcze więcej miejsca. W 4-5 osób mońża ise wybrac na wakacje lub na nurkowanie z całym sprzętem. Po wyjęciu wszystkich foteli 2 osoby mogą jechać i spać z tyłu (2x1,2m płaska podłoga).
4,0
Wyciszenie
nie słychać silnika i zawieszenia, co daje posłuchac świetnego zestawu audio (10 głośników, CD, oddzielne wzmacniacze).
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
paliwa żre trochę (na LPG SGI da sie wytrzymać - 14L). Części drogie jak ktos kupuje w Fordzie (jak wszystkie modele). Kupowane w sklepach czesto oryginalne nie droższe niż Escort czy Megane (klocki 98zł przód, tarcza 200zł wentylowana, amortyzator oryginał 250zł, drązki od 60-120zł). trochę drogie platynowe świece i przewody WN, ale to V6 i jest ich więcej o połowę (;-)).
5,0
Stosunek jakość/cena
na pewno w porównaniu do amerykańskich Vanów w tej cenie z jakością jest lepiej. Przy obecnym spadku cen używanych dobre duże rodzinne auto za nieduże pieniądze.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi padają - to nie Toyota. pompka tempomatu, problemy z central zamkiem, ogrzewanie fotela (jeździł wcześniej grubas), poza tym same duperele (np: wiązka między karoserią a tylna klapa ze starości popękała izolacja - koszt naprawy 30zł)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak na 180tys jest świetnie - jedyne problemy to LPG - po wymianie na SGi zniknęły. Nikomu nie polecam do VR6 instalacji wolnossącej bez wtrysku. Duży kolektor powoduje ogromne wybuchy! Nigdy awarii która uniemożliwiłaby jazdę więc daję 5.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.8 i V6 174KM 128kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Galaxy I