Wygodny ale kosztowny. Bogato wyposażony ale usterkowy.
Silnik przyjemny ale nie z automatem starej generacji.
Rzadko spotykany więc i bezpieczniejszy na ulicy.
Lepiej rozważyć ekonomiczniejsą alternatywę z oszczędniejszym silnikiem i mechaniczną skrzynią.
Wrażenia
5,0
Silnik
Sześć garów pracuje gładko choc w środku tego nie czuć że to taki duży silnik.
2,0
Skrzynia biegów
4-biegowy automat. Porażka. Nie psuje się ale coś podobnego spotykało się w latach 80. Zupełnie odbiera silnikowi dynamikę. W mieście wygodna ale na trasie brakuje 5 biegu.
3,0
Układ jezdny
Raczej preciętny wskutek wysoko położonego środka ciężkości. Ale plomb nam nie powybija.
Komfort
3,0
Widoczność
Wymaga przyzwyczajenia zwłaszcza na parkingu. Maski nie widzimy w ogóle. Duże powierzchnie przeszklone. Łatwo zarysować więc uważajmy.
3,0
Ergonomia
Dużo plastiku, ale wśród przycisków się nie zgubimy, choć w tej wersji jest ich mnóstwo.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Popsuta klima - trochę ryfiasto. Poza tym żeby przdmuchać taki pawilon trzeba trochę czasu. Lepiej na chwilę otworzyć wszystkie szyby.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W tej klasie nie ma ciasnych wózków. W bagażniku 5 świniaków na stojąco z korytem. Można szaleć.
3,0
Wyciszenie
Silnik jest słyszalny ale brzmi gładko i aksamitnie. Jednak wytłumieniem nie wybija się ponad przeciętność.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zapomnijmy o rekordach oszczędności. w mieście przy tej skrzyni ciężko zejść poniżej 14l. Trasa ok10.
3,0
Stosunek jakość/cena
Drogi więc dośc dużo traci na wartości, wysokie koszty utrzymania tej wersji.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trzeba trochę kasy ładować, a do tego modelu części ani serwis nie są tanie. Lepiej pomyślmy o czymś ekonomiczniejszym. Drobiazgów uprzykrzających życie nie brak.