jak dla mnie rewelacja, ale benzyny bym nie kupił, podstawowe zalety do silnik, zawieszenie i wielkość bagażnika, jedyna wada to po 50 tys km zaczeły latać plastiki z przodu
Wrażenia
5,0
Silnik
ideał na trasy, dobre przyspieszenie na 5 biegu
4,0
Skrzynia biegów
krótkie przełożenia w dieslu, w jeździe po mieścia etrzeba się namachać
5,0
Układ jezdny
lubie twarde zawieszenia, doskonale tłumi nieruwności, idelane na polskie drogi, jak na razie nic się nie dzieje
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
wszystko na miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie i wentylacja bez problemów, jesyna wada to kształt nawiewów - idiotyczny i niepraktyczny
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam kratkę więc jeżdże max w 4 osoby -wystarczające dużo miejsca
5,0
Wyciszenie
przy 140-150 cichutki pomruk diesla - oczywiście jak się rozgrzeje, spokojnie można rozmwawiać i słuchać radia
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali średnio 5,3 - 5,7 ON
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymieniałem tylko skórę na kierownicy w ramach gwarancji
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Duratorq TDCi 68KM 50kW
[l/100km]