Silnik
: wariujący wskaźnik temperatury przy dużych upałach
Układ elektryczny
: zalana centralka alarmu na myjni ręcznej
5,0
Całokształt
bardzo przyjemne autko w codziennym użytkowaniu z przestronnym wnętrzem i wygodną pozycją za kierownicą, małym spalaniem, mało awaryjne i wszechstronne
Wrażenia
4,0
Silnik
trochę głośny ale bardzo oszczędny w trasie potrafi zejść do 3,8L/100 nie przekraczając 2000obr/min
średnia to 4,5 litra, przy odrobinie fantazji 5,0L,
silnik niezawodny, prosty w konstrukcji, trzeba o niego dbać i często wymieniać oleje i filtry
4,0
Skrzynia biegów
całe szczęście wersja bez koła dwumasowego, niedawno zdążyłem wymienić kompletne sprzęgło,
wybieranie biegów precyzyjne, może zbyt krótka jedynka
4,0
Układ jezdny
jak to u Forda genialne zawieszenie i prowadzenie, klocki prawie się nie zużywają
Komfort
4,0
Widoczność
zbyt cicho nie jest ale nie wymagajmy zbyt wiele od auta tej klasy, widoczność b.dobra
5,0
Ergonomia
po rozłożeniu siedzeń można przewieźć bardzo długie przedmioty, podłoga bagażnika na tym samym poziomie co poziom zderzaka co ułatwia załadunek
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko się nagrzewa,jedynie co denerwuje to zacierające się łopatki wentylatora nawiewu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
full miejsca
3,0
Wyciszenie
szału nie ma
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali tyle co i nic, części łątwodostępne choć za tanie nie są, sprzęt małoawaryjny
5,0
Stosunek jakość/cena
w tej klasie nie ma lepszej oferty
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak dotąd nie zanotowałem
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Duratorq TDCi 68KM 50kW
[l/100km]