Zawieszenie
: jest wysokie i przy tym nic się z nim nie dzieje.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Zamarzło mi paliwo w zimie po zatankowaniu na lipnej stacji!
5,0
Całokształt
Ten samochód jest niesamowity. Wjedzie tam, gdzie zwykła osobówka nie da rady. Pali mało, a części eksploatacyjne są śmiesznie tanie. Pozatym jest wyjątkowo mało awaryjny. Jest tylko jedna zasada- wlewać dobrej jakości paliwo.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na tą moc całkiem nieźle. Nie jest to demon prędkości ale spalanie rekompensuje wszystko. Ten samochód chodzi po 200 000 przebiegu ciągle tak samo!
4,0
Skrzynia biegów
chodzi precyzyjnie i nie trzeba szukać biegów.
4,0
Układ jezdny
Jest sztywny ale pewnie trzyma się drogi i zakrętów.
Komfort
4,0
Widoczność
całkiem przyzwoita, lusterka wystarczają do miejskiego parkowania.
4,0
Ergonomia
Jakieś drobne stuki w tapicerce z tyłu można samemu opanować (dokręcić koło zapasowe lub podłożyć coś pod lewarek i klucz)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mógłby się trochę szybciej nagrzewać w zimie ale ogólnie nieźle.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak w tej klasie samochodu to naprawdę jest dużo miejsca- bez porównania więcej niż w Feście.
4,0
Wyciszenie
tu jest wszystko ok.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy średniej jeździe \"koło domu\" auto spala około 5,5 l/100. Najważniejsze, aby lać dobrej jakości paliwo.
5,0
Stosunek jakość/cena
za taką kasę ciężko kupić samochód o podobnych parametrach i takim bagażnikiem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tu nic się nie dzieje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W zwieszeniu po 200 000 jest większość oryginalnych części. Samochód jeździ po wiejskich drogach i zawieszenie nawet nie stuknie.
W tym samochodzie nic się nie dzieje- wystarczy tylko lać dobre paliwo.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Duratorq TDCi 68KM 50kW
[l/100km]