Inne
: Ogrzewana przednia szyba - przydaje się, wyższe zawieszenie sprawdza się przy parkowaniu \"byle gdzie\".
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: przy 5000 km wymiana EGR
Przeniesienie napędu
: przy 31000 km usterka łożyska podpory półosi
3,0
Całokształt
Za tą cenę można wybrać lepiej.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik 1.4 TDCi bardzo słaby dla obrotów <2000km. Po przesiadce do Fusiona trzeba uczyć się od nowa ruszania. Do dzisiaj (2 lata), przy włączonej klimie udaje mi się go sporadycznie zdusić przy ruszaniu.
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Prowadzi się poprawnie. Przy 30 000km awaria łożyska podpory półosi.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Dla niektórych wspomaganie kierownicy może być za słabe.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Typowy brak podnóżka na lewą nogę. Można się przyzwyczaić.
3,0
Wyciszenie
Powyżej 110km/h robi się głośno - dłuższa jazda autostradą jest męcząca.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bez specjalnego oszczędzania (średnio ciężka noga, ale hamowanie prawie zawsze silnikiem), cykl mieszany 50/50, spalanie 6.2l/100km
2,0
Stosunek jakość/cena
Za dużo usterek w prawie nowym samochodzie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Schodząca guma z rączek zamykania drzwi, odchodzący plastik wewnętrznej strony tylnej klapy.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
5000km (po 3 mies) wymiana EGR.
31000km (po niecałych 2 latach) usterka łożyska podpory półosi.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Duratorq TDCi 68KM 50kW
[l/100km]