W razie napraw gwaracyjnych np. skrzypiący cockpit lub hałasują tylna ławka polecam BEMO Poznań
Udany Fusion stylów !
Wrażenia
4,0
Silnik
Na plus:
Wysoka kultura pracy
Przeciętne-małe spalnie
Na minus:
Mała elastyczność
2,0
Skrzynia biegów
Na plus:
Dobre zestopniowanie 3,4,5
Na minus:
Słabo zakleszczająca się jedynka
Mało precyzyjne prowadzenie gałki zmiany biegów
Złe zestopniowanie 1 i 2
Za duże przełożenie jedynki
Za niskie przełożenie dwójki
4,0
Układ jezdny
Na plus:
Komfort ( lekko sztywne )
Prowadzenie ( precyzyjny układ kierowniczy )
Dosyć dobre hamulce
Na minus:
Wrażliwe na wyboje tylne zawieszenie- belka wleczone ( wielowahaczowe byłoby OK )
Komfort
5,0
Widoczność
Na plus:
Wysoka pozycja za kierownicą
Widocznośc dookoła pojazdu fantastyczna
Na minus:
-
3,0
Ergonomia
Na plus:
Dużo różnych rzeczy :)
Na minus:
Siedzenia to jedna wielka porażka.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na plus:
Szybko się nagrzewa
Niski poziom szumów
Dobre odpowietrzenie
Na minus:
--
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na plus:
Dużo, dużo miejsca
średnia ilość schowków
Na minus:
Siedzenia to jedna wielka porażka.
3,0
Wyciszenie
Na plus:
Wyciszenie silnika
Na minus:
Skrzypiące plastiki
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na plus:
Małe zużycie paliwa na trasie
Na minus:
Duże zużycie w mieście
Ceny przeglądów
5,0
Stosunek jakość/cena
kupiłem używanego
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na plus:
Na razie się nie popsuł.
Usunięcie "minusów" w ramach gwarancji - BEMO Poznań
Na minus:
Skrzypiący cockpit
Hałasują tylna ławka
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
-
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Duratec 80KM 59kW
[l/100km]