cieniutko mam jedynie nadzieje, ze opowiesci o serwisie w kazdym kraju (lubie w wakacje pojechac dalej dlatego kupuje nowe samochody) sa prawdziwe
Wrażenia
2,0
Silnik
troche za glosny i pracuje jakby nierownomiernie, po za tym autko nie ma mocy w Beskidzie na gorkach traci moc pod gore i trzeba wrzucac dwojke, auto rzezi wtedy a jak sie rozpedzisz dajesz trojke i czujesz jak opada z sil
z gorki jest fantastyczny rozpedza sie i fru
3,0
Skrzynia biegów
podobno dobra, wchodzi bardzo dobrze wsteczny (moje poprzednie autko: Atos Hyundai mialo z tym problem) pozostale biegi: boli reka i musialem sie odzwyczaic od popychania drazka samymi palcami
4,0
Układ jezdny
ok choc trzeba duzo krecic kierownica, przy skrajnym polozeniu kierownicy uklad wspomagania syczy jakby para uchodzila
Komfort
4,0
Widoczność
feler prawego lusterka, w serwisie mi powiedzieli ze siedze za blisko kierownicy i nie da sie tak odchylic lusterka - moze i siedze ale bez przesady mam ponad 1,8 m
3,0
Ergonomia
fajnie sie skladaja tylnie siedzenia tak, ze pani w salonie nie umiala mi pokazac jak to sie robi - w jakims czasopismie przeczytalem, ze po zlozeniu mamy idealnie plaska powierzchnie - spieralbym sie
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie ok i wentylacja z tym, ze nawiew na szybe jest niezupelnie na szybe a raczej troche do srodka samochodu, no i pokretla zeby odparowac szybe w moim poprzednim autko to po dlugich cwiczeniach: kciuk naciska na klime, palce przesuwaja suwaki na skrajne polozenia (cieplo i nawiew szyba) we Fusion krece jak glupi w koncu schylam sie po i kolei ustawiam te trzy rzeczy ryzykajac czolowke z drzewem albo innym autem
no i klima zima nie dziala (<4+C)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok
3,0
Wyciszenie
auto po 7000km klekoce jak karawan na poczatku to przeszkadza ale potem przyzwyczajasz sie, jak wypuscilem zone na samotna trase (zwykle chronie auto przed zona) to ta dwa razy zatrzymala sie bo myslala, ze ma ktores drzwi niedomkniete
jak dzwoni mi cos od strony maski to otwieram ja i zamykam i wtedy mam spokoj na pareset kilometrow
jak jest chlodniej to strzela kokpit do strony pasazera - taki plastik
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak przejechalem pierwszy bak to strach zajrzal mi w oczy teraz jezdze wg fabrycznego spalania w miescie 8 - 8,5
(caly czas aglomeracja slaska)
jak w terenie jest zobaczymy jak pojade na wakacje
w polu minimalne wpisalem na odczepnego bo jeszcze nie mialem jazdy na dlugiej trasie
2,0
Stosunek jakość/cena
samochod za drogi jak na to co soba prezentuje
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jeszcze mnie nie zawiodl, ale jak mowia diabel tkwi w szczegolach
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Boze chron
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Duratec 80KM 59kW
[l/100km]