Fajne, nie psujace sie, robiace w dalszym ciagu wrazenie na drodze, choc halasliwe i ciut paliwozerne autko
Wrażenia
4,0
Silnik
Autko ciezkawe to i te 80 KM nie wystarczy na pisk opon przy ruszaniu, a i przy wyprzedzaniu czesto potrzeba redukcji na 3ke.
5,0
Skrzynia biegów
bu
5,0
Układ jezdny
ostatnio przy 130 Jelcz 315 jadacy z naprzeciwka zmusil mnie do opuszczenia nawierzchni. Gwaltowna redukcja na 3ke i moja fizja uratowala mi d...
Komfort
4,0
Widoczność
wsteczne i prawe boczne (szczegolnie) jak wszedzie do kitu. Nobla dla konstruktorow co wyeliminuja zjawisko "martwego" pola
4,0
Ergonomia
Z przodu niezle jak na te klase sa,ochodu - wszystko w zasiegu kierowcy, do przelacznikow siega sie automatycznie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima troche malo wydajna, ale ujdzie. Ogrzewanie przedniej szyby - zima rewela.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu miejsca nawet, nawet, choc fotele - tragedia, nawet nie udaja ze trzymaja boki kierowcy, czy pasazera - w punto jest lepiej nawet na tylnej kanapie.
Z tylu dla 2 osob przyzwoicie.
Skandal z brakiem plaskiej podlogi przy rozlozeniu tylnej kanapy.
2,0
Wyciszenie
Glosno jak w Zuku. Szumy spod deski, halas od opon, ostatnio myslalem, ze silnik sie rozlatuje, a to bylo tylko 130km/h plus przeciwny wiatr
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Fordowskie silniki zawsze byly paliwozerne. W fuzji blisko 1,2T plus kanciaste ksztalty w efekcie daje wysokie zuzycie paliwa. 6,0l/100km to moj rekord przy jezdzie jak emeryt poniemiecki ze "stala" rzedu 90-100km/h. Serwisy nieprofesjonalne. Jak mi jeszcze raz zaczna wciskac, ze "ten typ tak ma" to zaczne je molestowac donosami do Ford Co., aby im zabierali uprawnienia.
4,0
Stosunek jakość/cena
Na rynku nie ma chyba rywala(ki) w przedziale aut nowych.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
i tak trzymac az do sprzedazy
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
i tak trzymac az do sprzedazy
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Duratec 80KM 59kW
[l/100km]