1,4 jak 1,4 - to nie szczyt mażeń ale jedzie.... czsami trzeba poredukowć jak się TIR-a spotka na drodze. W sumie widziałem duzo lepsze 1,4
4,0
Skrzynia biegów
Wsteczny może irytować - poza tym chodzi pewnie
5,0
Układ jezdny
Jak na swój wzrost to idealny
Komfort
4,0
Widoczność
Prawe lusterko mam za mały zakres
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu... tylko fotele nie trzymają nan miejscu na zakrętach
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Moze gdybym był większy.... to bym może narzakał. W tej klasie (i nie tylko) to rewelacja
4,0
Wyciszenie
4 z minusem - na wyskoich obrotach daje nieźle czadu
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nawet powiedziałbym bardzo przeciętnie - na autostradzie to smok. Trzeba trzymać się max 3 tys obrotów bo inaczej pije jak smok
4,0
Stosunek jakość/cena
jw.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tu lampka nagle gaśnie a potem się zapale. Plastiki niemiłosiernie telepią na wybojach, a mocowanie tylnej kanapy.... najlepiej włączyć radio żeby tego nie słyszeć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie miałem - ale to dopiero 8000
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Duratec 80KM 59kW
[l/100km]