Wszyscy myślą że to terenówka.
1 - Wygląd świetny
2 - układ jezdny ok
3 - trzeszczą plastiki i inne niezidentyfikowane elementy jakby się prześcigały który głośniej (na serwisie nie odpuszczę)
4 - ogólnie jestem zadowolony chociaż przy takiej konkurencji mogliby się lepiej przyłożyć do wykończenia
5- polecam modele dobrze wyposazone
6 - jeżeli lubisz szybką i dynamiczną jazdę to zapomnij o FF chyba że nie liczysz się z paliwem (przy włączonej klimie mozna zasnąć za kierownicą taki dynamiczny)
inne plusy i minusy dalej.
Wrażenia
4,0
Silnik
elastyczność egipskiej mumi, ożywa na wysokich obrotach (ale wiadomo - spalanie). Lepiej zapomnieć o wyścigach na światłach
4,0
Skrzynia biegów
długie przełożenia - chociaż precyzyjnie
4,0
Układ jezdny
na poprzecznych garbach można dostać wstrząsu mózgu, ale twarde zawieszenie rekompensuje to przy szybkiej jeździe na zakrętach
Komfort
5,0
Widoczność
doskonała - można popatrzeć na innych "z góry"
4,0
Ergonomia
wszystko pod ręką, łącznie z dziećmi na tylnej kanapie (to chyba minus chociaż miejsca na nogi z tyłu wystarczająco dużo)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima ok chociaż z tyłu marudzą że chłodzi słabo. Ogrzewana przednia szyba to doskonały pomysł. Duża utrata mocy przy włączonej klimie. Do ogrzewania dodałbym jeszcze że grzeje się przy długiej szybkiej jeździe (165 km/h na autostradzie Wrocław - Gliwice i dziwne zapachy z silnika)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
zgubić się nie można - ale dla 4 osobowej rodziny wystarczająco
4,0
Wyciszenie
silnik wyciszony ok, drażni szum powietrza już przy 100 km/h + trzaski plastików
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy tej pojemności 2 litry za dużo
4,0
Stosunek jakość/cena
gdyby nie niedoróbki i oszczędności na materiałach dałbym 5
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie (oby tak zostało) wszystko ok
tylko te trzaski
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ok
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Duratec 80KM 59kW
[l/100km]