Jest wszystko to co potrzeba z wyposarzenia - konkurencja oferuje mniej za te pieniadze. Bardzo wygodne autko do miasta. Podoba mi sie terenowy design - generalnie u konkurencji nie ma odpowiednika no moze z wyjatkiem mazdy 2.
Wrażenia
4,0
Silnik
Fajerwerkow nie ma, ale za to silnik w miare dobrze wyciszony, zadawalajaca i oszczedna jazda w przedziale obrotow 2000-4000. Nie zapominajmy ze to jest wbrew pozorom duzy samochod a silniczek w sumie maly.
5,0
Skrzynia biegów
Wszystkie biegi wchodza bez zastrzezen jak na auto tej klasy.
3,0
Układ jezdny
Mam zastrzezenia do pokonywania nierownosci poprzecznych - za bardzo poskakuje. Przy serii takich nierownosci trzeba mocniej trzymac kierownice.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Otwieranie bagaznika z kluczyka za nisko.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo wydajny nadmuch.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo duzo miejsca z przodu i z tylu czuje sie jak w Focusie.
4,0
Wyciszenie
Slychac zbyt mocno odglosy toczenia opon.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest tak jak tego oczekiwalem. Mial palic w cyklu miasto - trasa 7,5 i tyle pali.
4,0
Stosunek jakość/cena
Przy tej cenie nie nalezy wiecej oczekiwac. Byc moze plastiki sa za twarde ale generalnie auto jest dobrze spasowane, nic nie trzeszczy i nie stuka za wyjatkiem dwoch elementow ktore opisalem wczesniej.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dwie wady montazowe: problemy z otwarciem schowka na desce rozdzialczej i stuki przy mocowaniu tylniej kanapy. Wszystko usunieto w serwisie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie odpukac brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Duratec 80KM 59kW
[l/100km]