Inne
: Autko jest całkiem pakowne i dobrze trzyma się drogi.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: RDZA
Zawieszenie
: Tylnie zawieszenie, szybko padają amortyzatory
Inne
: Wnętrze, po roku wszystko ćwierka, piszczy i trzeszczy
2,0
Całokształt
Jestem skrajnie niezadowolony z tego auta.
Nie polecam go nikomu.
Wrażenia
3,0
Silnik
Przeciętny, od 3000 obrotów jakoś mu idzie.
2,0
Skrzynia biegów
Haczy, wsteczny potrafi nie wskoczyć, zaciąć się. Kiepska.
4,0
Układ jezdny
Nieźle, pewnie się prowadzi, na zakrętach dobrze trzyma się drogi, no ale fotele psują efekt, zero trzymania bocznego.
Komfort
4,0
Widoczność
Nieźle, siedzi się wysoko, widać wszystko ok.
3,0
Ergonomia
Przeciętnie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez problemów.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2 osoby podróżują w miarę komfortowo, 4o osoby znośnie.
1,0
Wyciszenie
Tragedia. Powyżej 90 km/h szum jest bardzo dokuczliwy. Do tego ten silnik jak chce się jechać ze 120-130 to już pracuje prawie na 4000 obr.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na silnik tej wielkości, to woła o pomstę do nieba. Nijak ma się to do danych producenta.
2,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze (około 50 tyś.) można mieć z pewnością dużo lepsze auto.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po roku czasu kokpit skrzypi i trzeszczy. tylne zawieszenie piszczy. Spadła uszczelka w drzwiach kierowcy. Wykonanie lipne.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po roku czasu zaczyna się RDZA. Wszystkie drzwi i pod pokrywą silnika. NOWE AUTO FORDA RDZEWIEJE PO ROKU. Serwis GERMAZ we Wrocławiu zajmuje się TUSZOWANIEM rdzy, nie zaś faktyczną naprawą. Do tego to tylne zawieszenie. Jak dla mnie TRAGEDIA.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Duratec 80KM 59kW
[l/100km]