Silnik
: Ciągnie i mało pali. Trzy cylindry a jeszcze może żeglować na dwóch.
5,0
Całokształt
Wygodny, cichy, oszczędny. Silnik daje radę w mieście, na autostradzie też. Jeśli jeżdzisz spokojnie i nie musisz nic udowadniać to jest ok. Jeździłem ostatnim Escortem, pierwszym, drugim Focusem jako służbowymi. Trójką i tą czwórką prywatnie. I tak: Escort to pewna jazda z niskim siedzeniem, jedynka to gokart, dwójka to najlepsza przestrzeń, trójka to ciasnota z rezerwami w zawieszeniu a ten po prostu przyjemny. Ale wraz z upływem czasu zwraca się uwagę na inne rzeczy.
Wrażenia
4,0
Silnik
Oszczędny, ledwo go słychać.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą z lekkim oporem i raczej ich nie szukam.
5,0
Układ jezdny
Dobrze.
5,0
Karoseria
Karoseria ... co tu mam napisać, że jest zwarta? I nie skręca się?
Komfort
4,0
Widoczność
Dzięki kamerze cofania jest w porządku. Bez niej byłoby źle.
3,0
Ergonomia
Nie potrafię znaleźć TEJ pozycji za kierownicą. Albo za krótki e ręce, albo za długie nogi.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje, chłodzi.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dobrze (za wyjątkiem wpisu o znalezieniu miejsca za kółkiem). Z tyłu bardzo dobrze.
5,0
Wyciszenie
Bingooo! Tu jest świetnie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Za młode.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Coś tam na początku ekran wielofunkcyjny wariował. Ale sam się naprawił.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
[l/100km]