Silnik
: Motor ciągnie już od najniższych obrotów 300Nm
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Zbyt miękkie
4,0
Całokształt
Auto przestronne zdecydowanie więcej miejsca w środku, bagażnik też minimalnie większy - dodatkowy schowek pod podłogą.
Silnik żwawy ciągnie od niskich obrotów. Układ kierowniczy i zawieszenie mam wrażenie że minimalnie gorzej niż w poprzednim modelu. Audio mocno "cyfrowe" nienaturalne brzmienie, za to mikrofon działa świetnie tłumi niepożądane odgłosy otoczenia.
Spalanie wg producenta to mit realnie w cyklu mieszanym przy dość spokojnej jeździe po 10 tys. km 5,4 l/ 100 km. Asystent pasa ruchu bardzo przydatny - prowadzi jak po sznurku.
Wrażenia
5,0
Silnik
ok pozytywnie zestrojony
5,0
Skrzynia biegów
bez zarzutu
4,0
Układ jezdny
gorzej niż poprzednio
4,0
Karoseria
trudno ocenić raczej ok
Komfort
5,0
Widoczność
przeciętny nie jest źle
4,0
Ergonomia
ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wydajne grzanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
znaczna poprawa, szczególnie dla pasażerów z tyłu
4,0
Wyciszenie
bez rewelacji
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
adekwatne
4,0
Stosunek jakość/cena
ok
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wibracje przy zimnym silniku (akcja naprawcza eliminuje ten problem)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 EcoBlue 120KM 88kW
[l/100km]