Inne
: Ilość bajerów i funkcji oraz aktywne systemy bezpieczeństwa.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Za wcześnie żeby oceniać.
5,0
Całokształt
Auto bardzo przyjemne w prowadzeniu, spora zmiana w porównaniu do poprzedniej wersji z uwagi na większą szerokość samochodu. Zawieszenie bardziej miękkie, zdecydowanie ciszej w środku, ma sporo nowoczesnych bajerów, dużo miejsca w środku, przestronny bagażnik z dodatkowym płaskim schowkiem. Ma się wrażenie jazdy samochodem o klasę wyższą.
Wrażenia
5,0
Silnik
Fajna sprawa to 3 tryby jazdy (eco, normal i sport).
W trybie sport auto staje się dużo bardziej dynamiczne, a na wyświetlaczu pojawia się sportowa literka S.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Dobrze się prowadzi, dobrze hamuje, nie przechyla na boki podczas ciasnych zakrętów.
4,0
Karoseria
W ciemnych kolorach nie widać wszystkich wytłoczeń karoserii.
Komfort
4,0
Widoczność
Słaba widoczność podczas cofania, sprawę ułatwiają czujniki parkowania.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, dodatkowy plus za roletkę w tunelu środkowym, który ma w środku podświetlenie oraz oświetlany schowek z portem USB pod panelem klimatyzacji. Drobiazgi a cieszą.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przednia szyba paruje w zimne dni po wyjściu z rozgrzanego samochodu. Duży plus za podgrzewane fotele z trzystopniową regulacją, ogromny plus za podgrzewaną kierownicę, aż chce się jeździć.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca w środku, minus za brak regulacji wysokości fotela pasażera.
5,0
Wyciszenie
Tutaj nastąpiła znacząca poprawa w porównaniu z poprzednikiem, wszystkie drzwi mają przyjemnie stłumiony odgłos zamykania, podobnie klapa bagażnika.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 EcoBlue 120KM 88kW
[l/100km]