Silnik
: Po 150k przebiegu w zasadzie silnik może nadawać się do wymiany. Koszt 20tyś zł za nowy, lub na jakiś regenerowany za 10tys zł. Jak nie silnik to sama turbina.
4,0
Całokształt
Fajne, niedrogie kombi. Akurat dla rodziny 2+2. Przez jakiś czas 2+3 też się zmieści ale kosztem kompromisu z fotelikami. Ten silnik 1.0 to tylko dla osób robiących małe przebiegi. Prowadzi się rewelacyjnie. Poniższe dane o spalaniu dla jazdy po mieście z 400'000 mieszkańców.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dobry na małe przebiegi. Dla kogoś kto jeździ ponad 12k rocznie osobiście odradzam. Uturbiony także po wojażach nie gasić od razu silnika, niech pochodzi pół minuty by olej pokrążył trochę jeszcze w układzie.
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Jak to Ford, i ten nie jest wyjątkiem. Zawieszenie pozwala na więcej niż auto jest w stanie z siebie wydobyć. Prowadzi się super.
4,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
Trochę ograniczona widoczność z tyłu, ale przy czujnikach cofania i/lub kamerze da się to przeżyć.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Świetnie wyciszony.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
[l/100km]