Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Focus IV Kombi Facelifting

Jacek, 9 miesięcy temu
Silnik 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 35 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Ford Focus IV Kombi Facelifting 1.0 EcoBoost 125KM 92kW od 2021 - Oceń swoje auto
2,93
28% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wyciszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Niestety nie można zaznaczyć nic więcej bo to nie tylko silnik.
2,0
Całokształt
Auto bardzo wygodne, dobrze wyciszone, jak każdy Focus świetnie trzyma się drogi. Bardzo oszczędny i jak na 125 km wystarczająco dynamiczny. ALE ... Nie polecam, żeby się nie męczyć. Samochód ma same usterki jest to Focus poliftowy.
Wrażenia
1,0
Silnik
35900 rysy na 1 cylindrze, wymieniona turbina westgate (klapka) od miała luzy. Serwis stwierdził że rysy nie mają wpływu na eksploatację
1,0
Skrzynia biegów
Słychać odgłosy terkotania przy porannym rozruchu szczególnie kiedy jest chłodno. Poinformowano mnie w serwisie, że po lifcie nie zamontowano koła dwumasowego lecz zwykłe i wibracje uszkadzają podzespoły skrzyni. Ford nie zabardzo poczuwa się do wymiany skrzyni. Zaproponowano wymianę oleju - żart.
1,0
Układ jezdny
Samochód nie trzyma prostego toru jazdy przez dłuższy czas, wymaga ciągłego korygowania oraz czuć przycinanie się na kierownicy przekładni. Ford zaklinacze rzeczywistość że to nie usterka. Inne formy też to mają. Na kilku mam to potwierdzone. Dramat
5,0
Karoseria
Ok
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra
4,0
Ergonomia
Dobra ponieważ, np ekran SYNC 4 jest tak umieszczony jakby zrobiono to bez pomysłu i na siłę. Koło kierownicy zasłania część ekranu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobre
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo przestronny
5,0
Wyciszenie
Bajka
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wady i usterki. Ford robi wszystko aby nie naprawiać samochodu na gwarancji
2,0
Stosunek jakość/cena
Jakość głównych podzespołów dramat.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wycierają się plastiki na śliwkach B od pasów, przyciski na konsoli środkowej pod ekranem SYNC nie działają jak jest gorąco w aucie. Mam to usunięte ale półtora roku walki z Fordem. Usłyszałem nawet że to nie usterka tylko cecha pojazdu. Po 20000 km zapiekły się prowadnice na tylnych zaciskach i przegrzały się tarcze. Ford stwierdził że jest ok. Pracujące lampy przednie.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik, skrzynia, przekładnia kierownicza.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 EcoBoost 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Focus IV Kombi Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów