Automat jest tragiczny - działa bardzo wolno, łopatek przy kierownicy użyłem na samym początku tylko kilka razy, bo zanim bieg zostanie zmieniony, to już jest inna sytuacja na drodze. Dodatkowo potrafi niezwykle nieprzyjemnie szarpnąć, zwłaszcza przy redukcjach, np. przy hamowaniu silnikiem. Jeśli trzeba szybko zawrócić "na trzy", to nie zawróci się szybko - zmiana z D na R i odwrotnie to test cierpliwości.
5,0
Układ jezdny
W wersji ST-line prowadzi się bardzo dobrze.
5,0
Karoseria
Estetyka bez zarzutu.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez uwag
4,0
Ergonomia
Podłokietnik nie ma regulacji góra-dół. Nieintuicyjny komputer i niektóre funkcje systemu infotainment.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająco miejsca z przodu i z tyłu.
3,0
Wyciszenie
Powyżej 120 spory hałas w okolicach szyb. Dość mocne nagłośnienie B&O powoduje sporo wibracji i nieprzyjemnych dźwięków z boczków drzwi.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy lekkiej nodze jest ok.
3,0
Stosunek jakość/cena
Obniżone za skrzynię.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak jakichkolwiek napraw póki co.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak jakichkolwiek napraw póki co.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
[l/100km]