Dynamika wystarczająca do sprawnego wyprzedzania (tryb NORMAL i SPORT). Na 3 biegu można bez problemu przyspieszyć do prędkości 140 km/h. Podczas jazdy w kolumnie samochodów (brak wyprzedzania) świetny jest tryb ECO, wyłącza 1 cylinder i spalanie spada natychmiast w porównaniu do Normal o 0,5 l/100km.
5,0
Skrzynia biegów
Zmiana biegów to też uśmiech na twarzy.
5,0
Układ jezdny
Uśmiech na twarzy. Auto przyklejone do drogi.
5,0
Karoseria
Auto garażowanie, więc za wiele nie napiszę.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez kamery cofania i czujników 360 byłoby ciężko.
5,0
Ergonomia
Nie czuję się "osaczony" kokpitem, jest luźno. Wygodnie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Silnik nagrzewa się bardzo szybko. super działa pakiet zimowy (ogrzewanie kierownicy, foteli i szyby). Klima bez zarzutów, działa super dla kierowcy i pasażerów.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Główny powód zakupu tego auta to ilość miejsca z tyłu, usiadły tam 3 osoby dorosłe w kurtkach zimowych i zapięły pasy i zamknęły drzwi. Tunel środkowy z tyłu jest niski, mieści rozmiar buta osoby dorosłej.
Pozycja za kierownicą - bajka.
5,0
Wyciszenie
Passat 2.0 TDI 2018 przy fokusie 1.0 EB to traktor.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Do tej pory wymieniałem olej i filtr w ASO. Koszt 600zł.
Ubezpieczenie - pakiet 2300zł na rok
5,0
Stosunek jakość/cena
Jeśli trafi się na promocję to wychodzi na najtańsze auto na rynku.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do tej pory bezawaryjnie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
[l/100km]