zbiera się dobrze, pracuje cicho, przy dojeżdżaniu na biegu do skrzyżowania odczuwa się że to 3 cylindry.
5,0
Skrzynia biegów
wszystko działa bardzo dobrze, biegi wybierają się super, nie trzeba szukać żadnego biegu.
4,0
Układ jezdny
prowadzi się dobrze ale wcześniej jeździłem mk III i było lepiej.
5,0
Karoseria
jest ok. nic nie trzeszczy czy piszczy, lakier w miarę twardy brak drobnych zarysowań.
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra we wszystkich kierunkach, dobry widok do tyłu, po wyczuciu samochodu można jeździć na centymetry.
5,0
Ergonomia
nie mam zastrzeżeń, fotele wygodne nawet przy dłuższej jeździe, kierownice można ustawić pod siebie, wyświetlacze czytelne i dobry dostęp w przełączników
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nawiewy i klimatyzacja wszystko super, nawiewy można ustawiać tak że wentylacja jest odpowiednia, klimatyzacja pracuje bardzo dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
sporo miejsca z przodu i na boki, dużo więcej miejsca na nogi z tyłu niż w mk III, wszystkie schowki dobrze usytuowane, można mieć wrażenie, że jeździ sie dużo większym samochodem.
5,0
Wyciszenie
bardzo dobre wygłuszenie, silnika prawie nie słychać, odgłosy z zewnątrz także wyciszone
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie w jeździe mieszanej tj. trochę miasto, troche trasa ok. 6l/100 km. w mieście wychodzi ok. 8 l/100 km., łatwy dostęp do części i w miarę niedrogie części.
5,0
Stosunek jakość/cena
porównując do innych marek w tym segmencie i biorąc pod uwagę, że jest to nowy model to cena jest przyzwoita.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
[l/100km]