250 KM na jednej ośce, to potwór, który mieli kołami na 3 biegu, mógłby mieć troszkę większy bagażnik wiem, że jest też wersja kombi ale nie wygląda tak rasowo ja hatchback. Ogólnie BOMBA !
Wrażenia
5,0
Silnik
Robi to co do niego należy, choć na zimno chodzi troszkę jak diesel. Zero turbodziury, ciągnie z każdego biegu.
5,0
Skrzynia biegów
Biegów się nie włącza a zapina, o tak po krótce można ją scharakteryzować, troszkę sztywna ale precyzyjna, choć sam lewarek mógłby być troszkę bliżej.
5,0
Układ jezdny
Choć promień skrętu jak w ciężarówce, radzę uważać na parkingach to samo prowadzenie to bomba, auto reaguje na każdy nawet minimalny ruch kierownicą, przypomina to troszkę jazdę gokartem.
Komfort
4,0
Widoczność
Ani rewelacyjnie, ani tragicznie. Jest OK.
5,0
Ergonomia
Wszystko tak gdzie powinno być, fajne podświetlenie na czerwono.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chłodzi i grzeje tak jak powinien, minus za brak podgrzewanych foteli w standardzie.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer OK, ale jak mają długie nogi to z tyłu szału nie ma, po części to wina grubszych niż standardowe foteli Recaro.
5,0
Wyciszenie
Jak na kompakta bomba, a przy wyższych obrotach miły basowy pomruk silnika.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Póki co niż nadzwyczajnego się nie wydarzyło, spalanie w zależności od nogi, jak się postarasz spali 7 litrów a jak chcesz zaszaleć to spali 15 :).
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej klasie z tą mocą koszt podobny do innych hotchatchy...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 EcoBoost 250KM 184kW
[l/100km]