Układ hamulcowy
: Przy pierwszym hamowaniu oparłem się o kierownice.
4,0
Całokształt
Nie daję oceny "doskonale" ponieważ brakuje w tym samochodzie konkretnej ochrony antykorozyjnej podwozia.
Wrażenia
5,0
Silnik
Póki co wszystko sprawuje się doskonale, mogę przyczepić się jedynie do delikatnego drgania silnika. Myślałem, że silnik na wtrysku bezpośrednim będzie stał jak "dzwon"
5,0
Skrzynia biegów
Powershift 6 biegów automat, zmiana biegów jest nie odczuwalna jednak zmiana z 1 na 2 jest zauważalna, poczekam na aktualizacje, może coś w tej kwestii się zmieni.
5,0
Układ jezdny
Auto jest bardzo przewidywalne, bardzo dobrze się prowadzi i hamuje. Hamulce w porównaniu do vectry zatrzymują samochód w miejscu.
Komfort
4,0
Widoczność
Mogło by się wydawać, że przez taką dużą przednią szybę, będzie bdobra widoczność jednak słupki A trochę przeszkadzają.
5,0
Ergonomia
Fotele są dobrze dopasowane do ciała, trzymają w zakętach, wszystkie przełączniki są umiejscowione "pod ręką"
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto ma bardzo dobre ogrzewanie, jak i bardzo wydajną klimatyzację, Auto bardzo szybko się rozgrzewa do temperatury roboczej.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest trochę ciasno, dla komfortowego podróżowania dla 2 osób, może być, ale wtedy robi się bardzo mało miejsca na nogi z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Nie jest to limuzyna z najwyższej półki, ale jest dobrze. Słychać delikatny szum przy drzwiach.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik 2.0 160km na wtrysku bezpośrednim spala około 7,5l /100km. Myślę że jest to całkiem dobry wynik przy tej mocy.
4,0
Stosunek jakość/cena
Nie mam się do czego przyczepić.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie było jeszcze żadnych usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak, zbyt krótko mam te auto
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Ti-VCT 162KM 119kW
[l/100km]