Samochód odebrałem z salonu pod koniec kwietnia. Do tego czasu przejechałem 5tys kilometrów także mogę już coś powiedzieć. Zacznijmy od minusów najbardziej co mnie rozczarowało to hamulce. Są po prostu za słabe i nie radzą sobie z masą auta. Miałem przyjemność prowadzić nowe Volvo v40 też z silnikiem 1,6 turbo 150km i tam hamulce naprawdę robiły wrażenie. Siła hamowania była naprawdę duża. Drugim minusem są trzeszczące plastiki w bagażniku. I to by było chyba na tyle z minusami. Co do plusów , bardzo pozytywnie zaskoczył mnie silnik , na każdym biegu idzie pełną parą. Jest bardzo elastyczny na 6 biegu można jechać 60. Jest także bardzo oszczędny. Jednak troszkę żałuje , mogłem dorzucić te 2-3tys i kupić wersje 180koni. Zawieszenie bardziej nastawione na komfort niż prowadzenie. Na jakość plastików nie ma co narzekać w wersji Titanium wszystko wygląda całkiem sensownie i takie też jest. Dobre audio , ale jednak czuć , że to Ford. Jak się mocno podgłośni to głośniki grają razem z plastikami. Samochód także dobrze wyciszony. Dokupiłem do swojego egzemplarza także reflektory xenonowe. Polecam , w nocy coś fantastycznego.
Wrażenia
5,0
Silnik
Chyba najlepsza część samochodu. Daje namiastkę sportowej jazdy. Elastyczny , mocny , ekonomiczny.
4,0
Skrzynia biegów
Dobrze , ale mam wrażenie , że skrzynia w focusie Mk2 lepiej \"chodziła\".
5,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeśli kierowca miałby naprawdę wygodnie usiąść i byłby on wysoką osobą to pasażer z tyłu może być tylko dzieckiem. Szkoda , że fotel pasażera z przodu nie ma regulacji wysokości.
4,0
Wyciszenie
Przy 120km/h można rozmawiać szeptem. Słychać jedynie szum powietrza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Warto kupić wersję Titanium , można sporo \"wytargować\" z Dealerem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
[l/100km]