Zawieszenie
: Fenomenalny samochód, fenomenalny rabat dealerski 17%, lakier specjalny red, sedan, alufelgi, nic dodać, nic ująć.
5,0
Całokształt
Bardzo jestem zadowolony z Nowego Focusa. Komfort, wyciszenie, drobiazgi, lewarek zmiany biegów, kolorystyka - moim zdaniem samochód dopracowany. Mam nadzieję że po 5 latach będę miał takie samo zdanie.
Ja polecam ten samochód.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik elastyczny z wystarczającym przyspieszeniem w mieście. Na trasie nie wiem..., ale jeszcze tydzień i zostanie przetestowany na dłuuuugiej trasie.
5,0
Skrzynia biegów
Perfekcja z jaką się do tej pory nie spotkałem. Odpowiedni skok lewarka, idealne przełączenia, nie ma "zacięć" jak w poprzednich samochodach.
5,0
Układ jezdny
Tak naprawdę to 5+, nawet nie ma się do czego przyczepić.
Komfort
5,0
Widoczność
Dla mnie idealna, ale ktoś może powiedzieć słupki, itd. mnie nic nie przeszkadza. Wolał bym model z wycieraczką z tyłu ale sedanów z wycieraczką nie robią...
Mnie i mojej żonie zabudowa i przestrzeń Nowego Focusa jest super.
5,0
Wyciszenie
O tutaj to nawet daję 9 punktów. Nawet samochody z segmentu "D" spotykałem gorzej wyciszone. Bardzo duży pozytyw.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dobrze, ale jeżeli chcemy dynamicznie pojeździć to zużycie dość wyraźnie rośnie. Po przejechaniu 700km w mieście średnie spalanie 8,6 ale w Meganie III 1,6silnik - spalanie o ponad litr większe, a na dodatek mniej systemów elektronicznych. Notabene Megi III 1,6 to 100KM, Focus III 1,6 - 125KM. A przyspieszenie do 100km 11sek. Ciekawe....
5,0
Stosunek jakość/cena
Na obecną chwilę nie zamienił bym tego samochodu na inny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Duratec 125KM 92kW
[l/100km]