Super auto, nie zamienię na żadne AMG itp. Forda nie brałem pod uwagę, ale to samochód idealny, bardzo zwraca na siebie uwagę, często słyszę czy to prawdziwy RS, nie spodziewałem się takiego zainteresowania.
Jest ich coraz mniej, trzeba uważać bo jest dużo angoli po przekładce, Chcesz jeździć spokojnie i ekonomicznie to możesz, chcesz się pobawić i strzelać z wydechu to jednym ruchem zmieniasz mapę. Kawał prawdziwej motoryzacji, ostatni model w dobie elektryfikacji, niedługo stanie się klasykiem
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
Dobre długie biegi, nie trzeba wachlować
5,0
Układ jezdny
Jeździ przyklejony jak po torach
5,0
Karoseria
Warto zakonserwować
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Kubełkowe fotele bardzo wygodne chociaż nie mają regulacji wysokości, ale są zestawy obniżające fotel
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5 osób wygodniej jedzie, chyba nawet więcej miejsca z tyłu niż w nowej corolli w kombi
5,0
Wyciszenie
Po co :) tu nawet radio się wycisza żeby było słychać strzały z rury
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Fajny mały zbiornik paliwa, nie przeraża nastacji
4,0
Stosunek jakość/cena
One już będą tylko drożały
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie ma problemów z częściami, wszystko jest w hurtowniach i w zamiennikach
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
trzeba dbać żeby wymieniany był olej max co 8 tyś
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 EcoBoost 350KM 257kW
[l/100km]