ładna bryła , czytelny kokpit , spory bagażnik. MINUS to brak rączki z tyłu nad drzwiami tylko haczyk - ciężko zawiesić wieszak z ubraniami
Wrażenia
4,0
Silnik
jak dla mnie mało elastyczny z stosunkowo wysokim spalaniem w porównaniu z poprzednią wersją
5,0
Skrzynia biegów
działa bez zarzutów - dla mnie bomba
5,0
Układ jezdny
brak zastrzeżeń
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Aż nie dowierzam w to co piszecie ... ja muszę się szybko przemieścić między punktem A a B. Bez zrywów , ale dynamicznie. Podam spalanie u mnie przy różnych prędkościach - raczej w tracie niż w mieście. Miasto to szybki wjazd a cała trasa to expesówki, autostrady itd.
jazda z prędkościami raczej max. - do 180km/h - spalanie na poziomie 8-8,3l/ 100km ( średnia prędkość z odcinka ok 250km - ok 128km/h )
na poziomie do 150km/h ( z odcinka 400km - średnia V przejazdu 103km/h - spalanie 6,8l/100km
tylko miasto - delikatnie bo tu nie poszlejemy - ok 5-5,5 l/100 km
u mnie jak utrzymam się na poziomie 6l / 100km to już jest ok.
Nie ukrywam, że w wersji MK2 lift z silnikiem 1,6 i ciut niższej mocy - 5 biegów auto było zrywniejsze, dużo bardziej elastyczne i mniej paliło. Z poprzedniego byłem bardziej zadowolony jeśli chodzi o silnik
3,0
Stosunek jakość/cena
jest do zaakceptowania
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za krótko go mam aby oceniać
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
za krótko go mam aby oceniać
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Duratorq TDCi DPF 95KM 70kW
[l/100km]