Nie jest to może najpiękniejszy samochód ani od zewnątrz, ani wewnątrz, ale całkiem przyjemnie się nim jeżdzi
Wrażenia
4,0
Silnik
Po przesiadce z diesla mam wrażenie jakby brakowało trochę mocy. Tu są 182 KM (w poprzednim 130) a odczucie wciskania w fotel mniejsze. Dziwnie działa asystent zmiany biegu, już przy około 1600 obrotach sugeruje wrzucić wyższy bieg- nawet w dieslu tak szybko nie zmieniałem
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze choć jedynka mogłaby wchodzić precyzyjniej
5,0
Układ jezdny
Precyzyjny, cichy, dość komfortowy
Komfort
4,0
Widoczność
Nie jest źle, choć przyciemniane szyby nie pomagają. Pomagają za to czujniki parkowania z przodu i z tyłu
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, ale zbyt skomplikowana obsługa radia- dużo przycisków
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Latem ok. Zobaczę jak zimą
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Szeroka konsola środkowa trochę mnie ciśnie w prawe kolano i daje odczucie, jakby w aucie było ciasno
5,0
Wyciszenie
Samochód jak na tę klasę jest dobrze wyciszony
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zbyt wcześnie żeby oceniać. Spalaniem się zbytnio nie przejmuję, bo mało jeżdżę, a co do napraw, to się okaże z czasem
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 EcoBoost 182KM 134kW
[l/100km]