Dobre auto dla rodziny 2+1, małoawaryjne, niskie koszty eksploatacyjne, w miarę wygodne, pakowne, spalanie w normie!
Wrażenia
4,0
Silnik
W miarę elastyczny. Plus za 6 bieg.
3,0
Skrzynia biegów
Drążek mógłby lepiej wybierać biegi. Zdarza się, że nie trafia w pozycję.
4,0
Układ jezdny
Auto dobrze się prowadzi, trzeba co jakiś czas regulować zbieżność.
4,0
Karoseria
Karoseria dobrze zabezpieczona przed korozją. Powłoka lakiernicza na 4+.
Komfort
3,0
Widoczność
Mam 193 cm wzrostu. Przednie słupki znacznie ograniczają widoczność, fotel przedni obniżony na maxa, ale i tak muszę się nieźle gimnastykować żeby np. sprawdzić światła na skrzyżowaniu. Ogólnie widoczność z przodu słaba.
3,0
Ergonomia
W środku wystarczająco miejsca, fotele wygodne, brakuje podparcia lędźwiowego dla kierowcy (opcja)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja daje sobie dobrze radę tak samo jak i ogrzewanie.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla rodziny 2+1 akurat miejsca. Z reguły jeżdżę sam.
4,0
Wyciszenie
Można rozmawiać podczas jazdy drogą ekspresową. Nie jest źle ogólnie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie (odpukać) ok - przebieg: 78 tys.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie ponad 23 tys km i bez awarii. Auto kupiłem poleasingowe z przebiegiem 50 tys. i udokumentowaną historią (to skłoniło mnie do zakupu auta)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
[l/100km]