Zero problemów. Bardzo bardzo elastyczny. Polecam zmianę mapy na fabryczna 120km. Koszt-kabel za 150 zł i darmowy program do fordow
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze spasowana. Rewelacja.
5,0
Układ jezdny
Jak to ford. Przyklejony do drogi
5,0
Karoseria
Bardzo ładna. Dobrze wykonana. To już nie są czasy Focusa. Mk1
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Oryginalny wentylator wnętrza rozszerzal się i dzwonił po plastikach. Wymiana na wentylator od Focusa. Mk2 załatwił sprawę.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mało miejsca na nogi z tyłu ale dużo lepiej niż mk2
5,0
Wyciszenie
Pełen komfort
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Naprawdę bez większych problemów. Metaliczne sztuki w przegubach zewnętrznych - usterka znana z Focus mk2. Wystarczy złożyć przegub w zwrotnica na kleju
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy 220 tys. Km zużyły się przeguby wewnętrzne. Wymienione całe polosie, najtańsze zamienniki. Samochód regularnie serwisowany. Olej i filtry co 10 tys. Km, rozrząd co 60 tys. Km. Zero problemów.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 TDCi 95KM 70kW
[l/100km]