Zawieszenie
: w porównaniu do aut "francuskich" prowadzi sie jak go-kart :)
4,0
Całokształt
dobre auto, daje wielką przyjemnosc z jazdy bo zawieszenie, skrzynia i uklad kierowniczy są swietne. Porażką jest ergonomia, pozycja za kierownicą i ogrzewanie
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
1,0
Ergonomia
przyciski tempomatu bardzo niefortunnie umieszczone, nie da sie bez odrywania reki ich obsluzyc, co na trasie waw-ldz potrafi doprowadzic do szału.
podłokietnik i podpórka na drzwiach to porażka, albo trzymamy kierownice albo opieramy łokcie. Po 90k km lecze nadgarstki
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
kieruje silny strumieeń powietrza tylko na 1 kanał, albo szyba, albo góra, albo nogi, pomino że są opcje pośrednie to nie działa. Zimą bardzo wolno sie nagrzewa.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu fotel wygodny, z tyłu w trasie plecy chcą pęknąć
3,0
Wyciszenie
jak to diesel, jest ok w normie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 TDCi 120KM 88kW
[l/100km]