Silnik cichy, na biegu jałowym małe wibracje, reakcja na gaz troche bardziej opóźniona niż w większym 2.0 TDCI. Spalanie na przeciętnym poziomie. Autostrada 120-140 5.5-6.0 // 140-180 ok 7 litrów. Średnie z 17 tys 5.7.
3,0
Skrzynia biegów
Krótsza niż u bezpośredniego konkurenta megane 1.5. Biegi często haczą i nie wchodzą płynnie.
5,0
Układ jezdny
Nie ma się do czego przyczepić. Oprócz skrzypiącego zawieszenia.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająco dla 4 pasażerów (2 z tyłu trochę niższych)
4,0
Wyciszenie
Do 140 słychać tylko szum wiatru i opony. Później silnik wchodzi powyżej 3 tys obrotów i go słychać. Wyciszenie nie na poziomie chociażby leciwego mondeo, ale wystarczy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Cena zakupu - ok. Cena serwisu i części - zadowolająca.
4,0
Stosunek jakość/cena
Dobrze, ale Megane wypada lepiej.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Skrzypiące zawieszenie od samego początku. Nawiew przy zmianie temperatury lub wł/wył skrzypi także. Fotel jakby był połamany. Lakier bardzo słaby.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Narazie brak.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 TDCi 120KM 88kW
[l/100km]