Ogólnie jestem bardzo zadowolony z autka. Nic się nie psuje i jeździ jak marzenie. Plastiki we wnętrzu mogły by być lepiej spasowane.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mam focusa w automacie i mocnym dieslem 163 KM (niby na papierze taka ilość koni nie powala ale auto jest naprawdę zrywne, elastyczne i potafi pokazać PAZUR ;). To połączenie automatu z mocnym ropniakiem jest po prostu GENIALNE! To wszystko przy średnim spalaniu do 6 litrów ON - SERIO!
5,0
Skrzynia biegów
Baaaardzo szybka automatyczna skrzynia power shift. Jeździłem autami różnych marek z automatami i mam porównanie. Ford zrobił świetną skrzynię.
5,0
Układ jezdny
Prowadzenie w zakrętach jest rewelacyjne. Na prostej trochę przeszkadza mi zbyt mocne wspomaganie układu kierowniczego. Jeżdzę na 18" felgach a mimo to auto ładnie wybiera nierówności i nie tłucze zbyt mocno na złej jakości drogach. Auto ma duży promień skrętu.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez większych uwag.
3,0
Ergonomia
Obsługa radia i nawigacji mogłaby być bardziej czytelna i intuicyjna.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ford stosuje elektryczne podgrzewanie przedniej szyby co baaaardzo ułatwia życie kierowcy praktycznie przez cały rok (odparowywanie, odmrażanie szyby przedniej). Klima OK. Ogrzewanie OK.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer mają dużo miejsca z przodu natomiast na tylnej kanapie wygodnie usiądą tylko 2 niezbyt wysokie osoby.
4,0
Wyciszenie
Dobre wyciszenie sprawia że jazda dieselkiem jest przyjemnością (nawet przy dużych prędkościach).
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nic mi się nie psuło więc nie wiem.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za tą kasę fajne, bezproblemowe auto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
[l/100km]