Fotele jak taborety, boczki drzwi twarde, gniazdo zapalniczki za drążkiem biegów, przeszkadza kabel z telefonu na szybie, z tyłu bardzo mało miejsca za kierowcą 180 cm, chlupanie w baku paliwa przy hamowaniu i ruszaniu- irytuje, słabe wyciszenie, fotelik dziecka bez isofixa nie do zapięcia - krótkie pasy z tyłu (kiepski pomysł na oszczędność), wlew płynu hamulcowego zasłonięty bez lejka z wężem nie ma szans, ogólnie mało miejsca dla osób 189cm za kierownicą, wymiana żarówek wymaga zdjęcia lampy, to tak na szybko...
Wrażenia
3,0
Silnik
1,6 115 koni - mół, przy 105tyś padło kompletne sprzęgło i dwu mas koszt 2400 (nie w aso)
3,0
Skrzynia biegów
przydała by się 7, mimo 6 biegów mam odczucie jakby było ich tylko 5
4,0
Układ jezdny
ok
Komfort
2,0
Widoczność
przednie słupki przeszkadzają w połączeniu z tym, że wycieraczki zostawiają około 8cm brudu przy słupku z lewej i prawej co przy skręcaniu w zimie i deszczu mocno ogranicza widoczność,
2,0
Ergonomia
powyżej 175cm nie polecam
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
brak nawiewu na tłów pasażerów z tyłu
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jeśli z przodu są osoby 180 cm to wszyscy siedzą jak na krzesłach przy stole...
2,0
Wyciszenie
chlupanie w baku mocno drażni, no i szum, bardzo słabo wyciszony samochód, blacha i plastik
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
biorąc po uwagę, że przy 105 tyś dopłacam 2400 na naprawy ?
2,0
Stosunek jakość/cena
zbyt plastikowo i dużo nie przemyślanych rozwiązań, projektant z kwadratową głową, po lifcie niewiele się zmienia, sterowanie z kierownicy dno- ale wygląda bajerancko.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tylko eksploatacyjne
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
105 tys i koło dwumasowe i kompletne sprzęgło
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Duratorq TDCi DPF 115KM 85kW
[l/100km]