Silnik
: Zaskoczył mnie dźwięk pracy silnika, prawie niesłyszalny przy eko- jeździe, agresywnie mruczący przy dynamicznym traktowaniu pedału gazu.
5,0
Całokształt
Jadąc czuję się jak w klasie wyższej, cisza, znakomite resorowanie, bardzo dobre materiały (Titanium), świetnie grający zestaw audio Sony i do tego świetny silnik. Jak dla mnie zbliża się do ideału. Nie oceniam niezawodności, bo mam go za krótko.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dołączam do zgodnego chóru chwalących ten silnik. Jedyna obawa dotyczy trwałości, ale tego chyba jeszcze nikt nie wie...
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna i dokładna, lepsza niż w poprzednim aucie Citroen C4 pierwszej generacji.
5,0
Układ jezdny
Tutaj Focusa mogą pokonać tylko koszmarnie drogie auta.
Komfort
4,0
Widoczność
Siedzi się dość nisko, do tego długa maska - ani do przodu ani do tyłu rewlacji nie ma.
4,0
Ergonomia
Dwie uwagi: parę razy zawadziłem kolanem o wyłącznik świateł, po zatym niektóre przyciski działają trochę inaczej niż się można było spodziewać.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Oceniam zużycie paliwa, na przeglądzie jeszcze nie byłem.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
[l/100km]