Układ elektryczny
: alternator , elektronika , system start stop
Silnik
: elektronika
1,0
Całokształt
skoro autem przez dwa miesiące można było przejechać jedynie 800 km a serwis nie potrafi go naprawić to takie auto to bubel
Wrażenia
4,0
Silnik
jednostka dośc dunamiczna i elastyczna niestety nie dopracowana tachnicznie - awaryjność układ elektroniko kompletnie nie do opanowania przez serwis - ciągłe awarie - części nie do osiagnięcia czas oczekiwania 4-5 tygodni !!!
4,0
Skrzynia biegów
ok sprawna i dobrze przełożona
4,0
Układ jezdny
zawieszenie mocna strona
Komfort
4,0
Widoczność
warto kupić czujniki cofania do tyłu pomimo że są dośc prymitywne ( ja miałem zamontowane u dealera przy zakupie ) może fabryczne lepiej działają
3,0
Ergonomia
ok siedzenia doś dobre
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie mozna narzekać
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok zgodnie z klasą auta
3,0
Wyciszenie
dość głośno pracujący silnik na wysokich obrotach , szum powietrza i szum od toczenia w normie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
samochód spala praktycznie tyle ile standardowy silnik 1,6 ,,, można powiedzieć że na trasie przy jeździe po polskich drogach jest słabo ekonomoczny spala więcej paliwa niż klasyczny 1,6
Naprawy to istny dramat - serwisy autoryzowane nie znają się na tym rodzaju silnika i eksperymentują - samochód JEST BARDZO AWARYJNY mój przeiechał w 2 miesiące 800 km i był 5 tygodni w serwisie w którym nadal przebywa - zgroza
1,0
Stosunek jakość/cena
psujacy się samochód nie ma wartości dla użytkowanika
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
stałe awarie układu elektrycznego i elektronicznego - zaświecające się lampki
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
samochód ma niedopracowaną elektronikę , awaryjność ogromna - beznadzieja dla kierowcy , nn stop serwis