Za 79 tys. zł można chcieć i oczekiwać. Auto ma miesiąc i 1887 km na liczniku. Mam tylko nadzieję, że spalanie będzie niższe kiedy się dotrze.
Wrażenia
4,0
Silnik
Cichy mały uczuć że to 3 cylindry. Moc jest w sam raz na sprawne wyprzedzanie. Dziwne zachowanie silnika tuż po starcie - jęczy kiedy jest zimny a trzeba już jechać.
5,0
Skrzynia biegów
Nie mam zastrzeżeń. 6. bieg można zastosować już przy 55km/h. Bardzo elastyczna skrzynia.
4,0
Układ jezdny
Tak samo jak w poprzednim modelu. Nie widzę różnicy
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra jak na płaski samochód.
4,0
Ergonomia
Jednym się podoba drugim nie. Pewne rzeczy drażnią.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa sprawnie. Auto paruje podczas jazdy w deszczu z wyłączoną klimą.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak w focusie II nie widzę różnicy.
4,0
Wyciszenie
Podobnie. Silnik słychać tylko przy wyprzedzaniu.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Oczywiście spalanie jakie jest w katalogu to czysta bajka. W mieście spala równo 9 litrów (klima, radio). Bez nawet 8 litrów i poniżej tej granicy się zejść nie da. Trasa - na dystansie 230 km spalanie przy wyprzedzaniu to około 6 litrów. Przy jeździe do 80km/h da się uzyskać magiczne 5,2 i nic mniej.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jest to drobie auto niestety. Konkurencja oferuje tańsze, ale nie zawsze gustowne.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zobaczymy, ale pewnie tak jak II-ka.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jw.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
[l/100km]