Silnik
: kończy się przy serwisowanym samochodzi po 190 000 km
Karoseria
: rdza pod tylną klapą - gdzie wężyk z płynem do spryskiwacza
Układ elektryczny
: notorycznie spalające się żarówki
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
silnik pracuje tak - gdy młodsz ciszej , gdy syarsze coraz głośniej
3,0
Skrzynia biegów
dość cieżko pracują biegi przy zmianie
4,0
Układ jezdny
dobrze trzyma się drogi
Komfort
3,0
Widoczność
mała widczność na wysokości lusterek
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tylu dość mało miejsca
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zawsze duża płatność przy każdym przeglądzie w ASO
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy stanie licznika 190 000 km podczas jazdy na autostradzie w serwisowanym samochodzie w ASO wyskoczył korbowód z miski olejowej i na tym skończyła się jazda tym samochodem - silnik do wymiany.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
[l/100km]