Niezłe przyspieszenie od 0-100, jednak przy wyprzedzaniu trzeba redukować biegi i mocno wciskać gaz - mogło by być lepiej jak na 145 KM.
4,0
Skrzynia biegów
Trochę za długie biegi. 6-biegowa skrzynia była by pewnie lepsza.
5,0
Układ jezdny
Rewelacja!
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z klimą.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Znakomite siedzenia z przodu w FX Gold.
4,0
Wyciszenie
Głośność na przyzwoitym poziomie, nieco ciszej niż u konkurentów.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Sporo pali, ale jak na 2,0 l to pewnie tak ma być.
4,0
Stosunek jakość/cena
W porównaniu z konkurencją cena niewygórowana. Kupowałem z promocji dla wcześniejszych posiadaczy Focusów - dali mi całkiem niezły upust i parę dodatków. Obecnie cena jest sporo wyższa, ale i tak warto. No i to zawieszenie!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trochę trzeszczy w różnych miejscach na nierównościach.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie bezawaryjny.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratec 145KM 107kW
[l/100km]