Głośny i ma nie za specjalne brzmienie. Nie jest to na szczęście odkurzacz ale basowego tonu to w nim nie ma samo warczenie. Ale kultura pracy OK. Wkręca sie przyjemnie.
4,0
Skrzynia biegów
Gałka leży wspaniale w dłoni i jest w tym miejscu gdzie jej właśnie szukam. Zestopniowana znakomicie jak wyprzedzam TIR`a na trasie przy 80 na czwórce mam 3400 obrotów i ciągnie jak djabli a na trasie przy 125 na piątce też.
Super gdyby nie to, że trójki to trzeba poszukać. Jeszcze przy wolnej zmianie nie ma problemów, ale jak chcesz to zrobić szybko to niestety dźwignia nie chce wskakiwać we właściwe miejsce.
ale ogólnie spoko.
5,0
Układ jezdny
bez komentarza.
nic dodać nic ująć.
może tylko w wersjach FX troszeczkę czuć sztywkość ale ten typ tak ma.
Zobaczymy jak będzie z ząbkowaniem opon. Poprzednik wycinał jeden komplet na sezon. ale może zależy to od wielkości koła i dwójka sobie poradzi
Komfort
5,0
Widoczność
dla mnie OK (mam 5-d)
widzę tyle co potrzebuję, szczególnie do tyłu jest dobre czucie zderzaka
Przód króciutki i jak sie człek wychyli to widać całą maskę
5,0
Ergonomia
NAPISZE TU COŚ WIELKIMI LITERAMI. JAK TO MOŻLIWE BY W SAMOCHODZIE ZA 70 TYS MIĘDZY LUSTERKIEM WSTECZNYM A PODSUFITKĄ WISIAŁ NICZYM NIE OSŁONIĘTY KABEL ŚREDNICY 7 MM.
(LUSTERKO FOTOCHROM) SKANDAL JESZCZE RAZ SKANDAL. TO FORDA NIE STAĆ NA MASKOWNICĘ ZA 0,50 ZŁ .
TO JA MU FUNDĘ DO WSZYSTKICH FOCUS`ÓW (Z TYMI LYSTERKAMI) I CHYBA ZNACZNIE NIE ODCZUJĘ NA KIESZENI.
A co do reszty to może tylko podłokietnik troszeczkę z nisko ale nie jest to przecierz limuzyna w której sie leży tylko kompakt.
Brakował mi na początku jakiegoś schowka w okoliach konsoli środkowej.
Ale temat rozwiązał sie sam. założyłem sobie radio o standardowych wymiarach (mniejsze niż firmowe) i pod nim pojawiła sie pułeczka.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK. może poza jednym wiecie ile trzeba sie na klikać żeby zmniejszyć temperaturę z 22 na LO ?
18 razy . pokrętełko było by wygodniejsze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
lepiej niż sądziłem.
Mam 176 siedzę wygodnie a z tyłu pasażer może spokojnie poruszać nogami i nie obija sie o fotel.
A bagażnik 12 zgrzewek wody mineralnej, 20 litrów emulsji 20 podkładu 3 wiertarki i jeszce było trochę miejsca. I to nie starałem sie układać
5,0
Wyciszenie
ok
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ten silnik to mały smoczek. jeździłem już trzema samochodami z 1,6. i tak astra palił mniej i megane classic też i to sporo. jednym słowem ty sie zawiodłem bo pali więcej niż Laguna 1,8 123km z klimą.
5,0
Stosunek jakość/cena
luks
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak za mały przebieg
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak za mały przebieg
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
[l/100km]