Cichy ropniak , szczególnie na wyższych obrotach, elastyczny, dynamiczny. Na początku po zmianie z FF I benzyny wydawało się głośne ale jak pojeźdizłem innymi ropami to one na luzie są ciche ale powyżej 110 stają się głośne . Tu odwrotnie.
4,0
Skrzynia biegów
W porównaniu do jedynki to gorzej. Mogłoby być lżej ale jest precyzyjna
5,0
Układ jezdny
Nic dodać. Jak u Forda Bardzo dobrze. Bardzo bezpieczne: nie buja na koleinach, przy wyższych prętkościach i wietzre bocznym. Zawsze pewnie od 0 do 190 . To jest to
Komfort
5,0
Widoczność
Nie narzekam. To jest kombi ale muszę powiedzieć iż problemów nie ma.
5,0
Ergonomia
Intuicyjnie wszystko na miejscu. Przełączniki duże widoczne, kierowniaca i fotel pełna regulacja . Tak trzymać
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna jest idealnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W tej klasie wystarcza. Bagażnik również optymalny. Niektóre marki oferują więcej ale dupka im wisi i stwarza nieproporcionalną sylwetkę.
4,0
Wyciszenie
Na wysokich prędkościach cichy . Byłoby pięc gdyby jeszcze na postoju nie byłoby go słychać
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu zawsze stoję na stanowisku iż zależy to od techniki jazdy. Ja oceniam go pozytywnie. Teraz w zimie pomimo zimówek 205/55/r16 i bagażniak na narty - średnio 5,4 na sto
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę na rynku jeden z lep[iej skalkulowanych samochodów.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Usterka w postaci skrzypienia dzrwi przednich i klapy tylnej.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Oby tak dalej
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
[l/100km]